15 Mart 2014 Cumartesi

Kaçtım ama sor bakalım niye kaçtım

Tecrübeli teknik adam, "Orada kalmam kitleleri tahrik edebilirdi. Trabzon taraftarını iyi tanıyorum. Kötü bir olaya sebep vermek istemedim" dedi...

Avni Aker'deki maçla ilgili en fazla akıllarda kalan olaylardan birisi de Fenerbahçe Teknik Direktörü Ersun Yanal'ın futbolcularından önce koşarak soyunma odasına gitmesiydi. Tecrübeli çalıştırıcı, sosyal medyada da çok büyük yankı uyandıran 'koşma' görüntüleriyle ile ilgili ilk kez konuştu.

KÜFÜRLER HAVADA UÇUŞTU
Trabzon'da daha maç başlamadan küfürlerin havada uçuştuğunu söyleyen Ersun Yanal, "Biz hiç tepki göstermedik, sadece işimize baktık. Hakemin soyunma odasına yöneldiğini görünce sahadaki yerimden ayrıldım. Orada kalmam, kitleleri tahrik edebilirdi. Ben Trabzon'da çalıştım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder